Neem contact met ons op
Je kunt online de volgende zaken regelen:
Algemeen e-mailadres:
Mail je vraag naar info@nijestee.nl. Vermeld in de e-mail je thuisadres, dan kunnen we je sneller helpen.
Je kunt jouw vraag ook via onze social media kanalen stellen
Ons Webcare-team reageert dan online. Zij zitten klaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur. Post je een bericht buiten deze tijden? Dan krijg je de volgende werkdag een reactie van ons. Nijestee gebruikt in de antwoorden alleen openbare informatie. We noemen dus nooit vertrouwelijke gegevens, zoals persoonsgegevens of woonadressen. Dit doen we altijd via een privébericht.
We zijn ook bereikbaar via WhatsApp:
Stel jouw vraag door een bericht te sturen naar (050) 853 35 33.
Onze medewerkers beantwoorden berichten via WhatsApp op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur.
Let op: WhatsApp-berichten die je stuurt naar 06 12 35 85 14 worden niet meer gelezen en beantwoord.
Je kunt ons bereiken op telefoonnummer:
(050) 853 35 33
Onze medewerkers zijn van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 08.30 uur tot 17.00 uur.
Buiten kantooruren zijn we alleen voor spoedreparaties bereikbaar op: (050) 853 35 33. Spoedreparaties zijn bijvoorbeeld ernstige waterlekkage, gaslekkage, algehele stroomstoring en buitensluiting.
Hieronder lees je welk adres je nodig hebt:
Postadres
Nijestee
Postbus 447
9700 AK Groningen
Bezoekadres Woonkamer
Damsterplein 1
9711 SX te Groningen
Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.
Bezoekadres Magazijn
Antillenstraat 7d
9714 JT te Groningen
Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur.
Veelgestelde vragen
Kijk hier voor antwoorden op de meest gestelde vragen aan Nijestee. Kom je er na het lezen niet uit? Neem dan gerust contact met ons op.