Resultaten onderzoek naar dienstverlening

Geplaatst op: 30 oktober 2017 Laatst bijgewerkt op: 30 november 2017

Bij Nijestee vinden we de stem van onze bewoners belangrijk. Daarom hebben we een Participatieraad, een groep huurders die structureel met ons in gesprek is. Ook de mening van de individuele huurders is belangrijk.

Daarom vroegen we in de zomer van 2017 onze huurders of zij tevreden zijn over onze dienstverlening. Daarnaast waren we benieuwd wat ze van hun eigen woning en buurt vinden. We benaderden 4.392 willekeurige bewoners, in totaal ontvingen we 806 reacties (circa 18%).

Gemiddeld rapportcijfer: 7,4

De huurders geven Nijestee gemiddeld een 7,4 als rapportcijfer voor onze dienstverlening. Bijna 90% is positief (6 of hoger) en daar zijn we blij mee. Sommigen spoorden ons enthousiast aan: ‘Ga zo door!’. Maar dit betekent niet dat er niets te verbeteren is. Ongeveer 10% van de mensen die reageerde geeft ons een onvoldoende. Nog eens bijna 10% geeft Nijestee een zes. De samenvatting van het rapport vindt u hieronder.

Verder doorpraten met huurders

Bijna 100 huurders gaven aan om verder door te willen praten over de uitkomsten van dit onderzoek. We nodigen deze mensen begin november uit om verder te praten over een aantal onderwerpen.

  • Deel deze pagina: