We starten weer met urgente reparaties

Geplaatst op: 3 maart 2021 Laatst bijgewerkt op: 3 maart 2021

Vanwege de coronamaatregelen verrichten we momenteel alleen spoedeisende en urgente reparatieverzoeken. Verzoeken die niet dringend zijn, stellen we uit. Wij willen dat je veilig en gezond woont. Daarom komen we wel voor storingen die voor een onveilige of ongezonde situatie zorgen. Ook reparaties aan de buitenkant van jouw woning laten we doorgaan.

Urgente reparaties

De lockdown duurt langer, hierdoor worden steeds meer reparatieverzoeken urgent. Met urgente verzoeken bedoelen we reparaties die eerst wel even kunnen wachten. Hoe langer de reparatie wacht, hoe groter het risico voor gezondheid, veiligheid of hygiëne in jouw woning. We pakken daarom deze reparatieverzoeken nu op. Dit betekent dat we contact opnemen met de bewoners die in de afgelopen weken zo’n reparatieverzoek hebben ingediend. Ook nieuwe urgente reparatieverzoeken proberen we zo snel mogelijk op te pakken. Het kan zijn dat dit niet zo snel gebeurt als je van ons gewend bent. Onze excuses hiervoor.

Zelf klussen in coronatijd

Heb je een ander reparatieverzoek, vind je het te lang duren en ben je zelf handig? Dan is het ook mogelijk om zelf kleine reparaties uit te voeren. Denk bijvoorbeeld aan het vervangen van een deurklink of wc-bril. We bezorgen het benodigde materiaal bij je thuis. Wil je zelf kleine reparaties doen met onze hulp(middelen)? Neem dan contact met ons op via (050) 853 35 33 of via info@nijestee.nl.

Hoe wij omgaan met het coronavirus

Lees hier op onze website hoe wij verder omgaan met het coronavirus.

  • Deel deze pagina: