Klanttevredenheid gemeten bij reparatieverzoek

Geplaatst op: 2 oktober 2015 Laatst bijgewerkt op: 2 februari 2016

Afgelopen maandag, 28 september, is er weer een klanttevredenheidsonderzoek gehouden onder 205 huurders van Nijestee. De huurders zijn gevraagd om de aanname en afhandeling van een reparatieverzoek te beoordelen. De uitkomsten van het onderzoek helpen ons de focus op de juiste zaken te houden. In totaal geven 55 huurders aan dat er verbeterpunten of suggesties zijn.

Het onderzoek is in samenwerking gedaan met Energiewacht, Boekema Glasservice, Van der Velden Rioleringsbeheer en SKK Kozijnwacht. Dit zijn de bedrijven die worden ingezet voor het onderhoud aan huurwoningen van Nijestee. Het is fijn dat zoveel van onze bewoners bereid zijn mee te werken. Dit levert ons waardevolle informatie op waarmee wij ons voordeel kunnen doen.

Hier kunt u de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek bekijken.

  • Deel deze pagina: