Maatregelen
Het is erg belangrijk om een aantal maatregelen te volgen als een vakman bij u op bezoek komt. Hieronder kunt u de flyer 'Contactloos repareren' bekijken of klik hier om de flyer te downloaden.
Vanaf maandag 25 mei behandelen we weer reparatieverzoeken. Heeft u een reparatieverzoek, dan kunt u vanaf maandag 25 mei een reparatieverzoek indienen door het reparatieformulier op de website in te vullen. U ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie van ons. We plannen dan graag samen met u een afspraak in.
Tijdens de coronacrisis hebben we een aantal weken geen reparatieverzoeken kunnen uitvoeren. We willen alle reparatieverzoeken oplossen, maar dit kost tijd en moet worden ingepland. We proberen een reparatieverzoek binnen twee weken in te plannen. We vragen hiervoor uw begrip.
Het is erg belangrijk om een aantal maatregelen te volgen als een vakman bij u op bezoek komt. Hieronder kunt u de flyer 'Contactloos repareren' bekijken of klik hier om de flyer te downloaden.